dag 11 med reductil

det är jobbigt att äta så lite.
jag känner mig tom och energilös.

läkaren sa att jag kommer att bli pilsk, glad och pigg av reductil.
jag känner mig mycket trött och slutkörd och hittar inte så mycket att skratta åt.
jag ska föreställa nykär och inte ens det känns som något att le åt.

reductil ger mig en muntorrhet som är riktigt jobbig.
känns som munnen klistras igen.

vikten har dykt något kilo till så jag är nog nära de sju kilona som läkaren påstod i tisdags.

humöret verkar sjunka i takt med vikten.
känner inte igen mig själv.

nu ska jag gå och göra en kopp välling.

Published in: on lördag 7 februari 2009 at 9:37  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/07/dag-10-med-reductil-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det går över, det går över. Du ska ju inte stå på reductil-medicinering särskilt länge, väl? Om du skriver ut i bloggen vilken som är den aktuella ‘skitvikten’ ska du se att där finns något att vara glad över. Annars är väl vädret idag inte det bästa och gör att vi alla här på Ostkusten känner oss lite nedåt idag, regn och snörester som smälter bort samtidigt som en grå plastpåse dragits över hela himlen. När det gäller vädret finns inte mycket att skratta åt. Kanske kan en rolig film på TV lätta upp? Botanisera här: http://www.axess.se/web/main.nsf/portal/

  2. tack a för att du stöttar.

    jag ska knepa och knåpa lite och se efter om jag inte kan få upp mig själv i humör.


Kommentera

