dag 14 på reductil

-8,8 kilo på 13 dygn med reductil

läkaren och jag har samma totalsiffror vecka två.
han säger att jag gick ned 7 kilo vecka ett och 1,8 kilo vecka två
jag säger att jag gick ned 4,5 kilo vecka ett och 4,3 kilo vecka två.
spelar ingen roll egentligen 🙂

läkaren sa att jag är en konstig filur.
för jag sa att jag lider, är irriterad och otrevlig och har noll tålamod.
läkaren påstår att jag ska vara lycklig, pilsk och på strålande humör.
inget rimmar där inte 🙂

fast om jag ska vara helt ärlig är jag nog inte så hemsk.
jag skrattar och är nog rätt glad ändå.

Det är bara här på bloggen jag gnäller jämt 🙂

jag sa till läkaren att jag kräks av vitaminerna om jag inte tar dem i samband med vällingen på morgonen. om jag väntar lite för länge.
han sa att jag inte ska ta vitaminer eftersom det retar slemhinnorna i magen för mycket.

hur ska en hypo som jag klara en dag utan vitaminer och mineraler?
då är det ju bara att ligga i sängen och sova.
då går det ju inte att fungera!

Published in: on tisdag 10 februari 2009 at 8:53  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/10/dag-14-pa-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Du får väl gnälla nu, jag tillåter dig att göra det så länge du käkar Reductil. Sen är det slut med det. Så det så.

  2. haha ja jag får väl bättra mig 🙂


Kommentera

