urk

jag har några tappade sugar att plocka upp och förvandla till något bra.

men jag har liksom ingen ork.

i morgon bitti är det i vart fall vägning.

jag var på bröllop i helgen så vikten kanske inte har gått ned. den kanske har gått upp?

Published in: on tisdag 17 februari 2009 at 12:11  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/17/urk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Idag är det nog dags att plocka ihop alla bitar igen, ett underbart blå himmel och ett humör som börjar kännas fint lockar och pockar på att det finns en värld utanför mitt eget huvud.

    Jag väntar med spänning på din rapport.

  2. haha. de tappade sugarna är upplockade.
    jag fick inte ändan ur vagnen idag och gå och väga mig hos farbror doktorn.

    här hemma ser det ut som att det ramlat av lite trots att jag var och tjoade på ett bröllop i helgen.

  3. Nå, det blir spännande att höra hur det gick hos doktorn, jag surfade in just för att få reda på det.

    Tänk, om man skriver en blogg så har man plötsligt ett slags ansvar för att skriva, folk surfar in och känner sig lite övergivna och besvikna när det varit tyst några dagar. Man undrar helt enkelt hur det är, hur det går.

    Orken kommer nog tillbaka så fort som du skippat medicinen och kommit tillbaka på ordinarie (hälsosam) kost.

  4. haha.

    a, jag får väl masa mig ur sängen i morgon bitti då 🙂


Kommentera

