tredje veckan med reductil

idag är det dag 22 med reductil.

det har varit en walk in the park, plättlätt, att gå på reductil vecka tre.

den vidriga torrheten i munnen har så gott som gett sig. tack och lov! hittade någon röd liten ask på apoteket som lättade besvären. den kanske hette salivin eller så. Typ 45 kalorier och räcker en vecka.

har inga problem med att jag börjat på fjärde veckan med exakt samma kost varje dag.
morgon: en kopp osötad välling, 2,5 deciliter.
dag: en banan delad i tre-fyra små bitar att ta en då och då under dagen.
kväll: en kopp hemmagjord grönsakssoppa, 2,5 deciliter.

klarade lätt att dansa hela kvällen och natten på lördagens bröllop.
arbetade 50 timmar plus tokstädade nog min lägenhet typ 15 timmar plus gjorde ett par timmar bokföring i min pluttelilla hemmafirma förra veckan utan att jag kände mig något annat än trött.

det känns bra. och jag borde ha passerat tio kilos viktnedgång.

om jag orkar kliva upp ska jag nog åka till min doktor i morgon och väga mig.
det är lite länge att vänta tills nästa tisdag.
jag vill ju veta om jag klarat mig från att ha gått upp i vikt.
han öppnar klockan fem.
på morgonen.

Published in: on onsdag 18 februari 2009 at 9:02  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/18/tredje-veckan-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vad duktig du är!! Kram Solrosen

  2. tack snälla solrosen 🙂


Kommentera

