dag 24 med reductil

tänkte att jag måste kolla min vikt lite mer ordentligt, lite mer noggrant så jag kollade lite där jag kluddat lite siffror.

skitvikt -13,9 kilo
vilket innebär att jag tappat 10,5 kilo på 23 dygn med reductil

det innebär att jag tappat ett kilo till i vikt vecka tre.
vilket är bra eftersom jag var på bröllop och kalasade hela lördagen lång.

Published in: on fredag 20 februari 2009 at 6:40  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/20/dag-24-med-reductil-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

