bajs igen

när man äter reductil kan man bli hård i magen.
det blir jag. så ända in i h-e!

eftersom jag var ute och gick igår skulle veckans bajs ut. det var smärtsamt.

funderar på hur jag ska lösa det här utan att få i mig en massa kalorier.
kom på att jag har holistics detox-paket hemma och ska nog pröva om det kan vara grejen för mig.

när jag ändå pratar bajs:
det här är mitt favorit-nonsens.

Published in: on söndag 22 februari 2009 at 1:50  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/22/bajs-igen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

