bättre i alla fall

jag har ingen sån där tjusig kroppsfettsvåg.

men jag har den här länken.

Uppskattad andel kroppsfett 27.23 %

för ett år sedan var jag hos en spöktant och mätte allt möjligt skumt. (hon, den läbbiga, hade rätt i allt)
då var det närmare 38 % i kroppsfett.

det blir bättre och bättre dag för dag…. tralla la….

fast äcklo-svin-torr-i-munnen är tillbaka idag, reductildag 27.
så jag hystade iväg till apoteket och köpte nya salivin.
eller vad de heter.

Published in: on måndag 23 februari 2009 at 7:41  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/23/battre-i-alla-fall/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hur länge ska du hålla på? Hoppas du inte fastnar i Reductil-beroende och blir tunn som en sticka. Eller som Pellepennan. Kommer du förresten ihåg ”Pellepennan och Suddegumman”? På den tiden fick man hålla till godo med vad som gavs, jag kan inte ha varit särskilt gammal för jag såg på Wikipedia att programmet började sändas 1965 och just det året hade jag nog inte börjat titta på teve ännu, möjligen mot slutet.

    Minns knappt hur de såg ut men här är en bild att friska upp minnet med: http://kafferepet.files.wordpress.com/2008/06/pellesudde.jpg

  2. hej a. har ätit det här i fyra veckor i morgon.
    har inte hänt så mycket inte. i bästa fall kanske elva-tolv kilo?

    läkaren sa 27 kilo. om jag lyckas gå ner allt så är jag strax under högsta normalvikt när jag är klar.

    jag ska kämpa på så länge jag orkar. vill verkligen gärna se ut som folk igen.

    jag är så lång, 176 cm, så jag har ett stort normalviktsspann. 12-13 kilo mellan högsta och lägsta normalvikt.

    ska försöka orka upp i morgon bitti så jag får en fyraveckorsvikt hos läkaren.

    må gott!

  3. visst kommer jag ihåg pellepennan och suddagumman… 🙂

    fast jag ser mer ut som muminmamman.


Kommentera

