trött

ska försöka gå och sova nu. ta en tidig kväll.

har haft för mycket att göra. har inte kommit i säng på kvällarna. har inte kommit ur sängen på morgnarna.
att ta mig till doktorn i hufvudstaden har jag inte klarat av.

i morse försökte jag ta mig till doktorn igen.
väckarna började bröla vid fyra.
kom lik förbaskat inte iväg förrän klockan var nästan sju.
hann inte till doktorn idag heller.

fick en kvart på fredag förmiddag. då är det 17 dagar sedan jag sist vägde mig.

jag gillar det blåa i skymningen och i mörkret så här i februari.
tog några bilder.
för mig är det rent magiskt att bara titta på det blå.

03
först ett ulligt moln…

21
sen spåren på sjön efter en skridskobroms samt ombyte till skor…

24
isen på sjön börjar smälta…

25
jag kan stirra ihjäl mig 🙂 så vackert!

27
härliga smältande formationer…

28
mera skridskospår…

29
fantasin får fart….en näbb?

45
en blå pressenning…

39
och herr gårman. han han inte väldigt konstig helplatta skor? som samtidigt är så mjuka att han håller på att bryta tårna av sig?

dags att sova. natt natt.

Published in: on tisdag 24 februari 2009 at 8:59  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/24/trott-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

