dagens skitvikt, dag 29 med reductil

dagens skitvikt -15,9 kilo
dagens reductilvikt -12,5 kilo

jag sitter här på och drar ut på morgonen i det längsta samtidigt som jag smuttar på min mugg välling. yummie…

Published in: on onsdag 25 februari 2009 at 6:47  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/25/dagens-skitvikt-dag-29-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det är ett otroligt resultat ju, 12,5 kilo på fyra veckor. Fantastiskt. Det är en vällingkaramell att suga på.

    När man procentuellt börjar närma sig en viktnedgång på 10% av ens totalt kroppsvikt på en månad, så är det enormt mycket. Gör man mer än så, då är det mycket utöver det vanliga. Av vad jag förstår så är du långt över 10% på de här fyra veckorna. Det är Stort.

    Jag håller tummarna på din fortsättning.

    Är det sagt hur länge du ska fortsätta den här kuren?

    Fina blåbilder du hade, jag håller med dig om att det finns en blåhimmel nu som är lite utöver det extra.

  2. haha, tack.

    jo det är fint resultat.
    fast det är ju fusk 🙂
    reductil håller igång ämnesomsättningen fast jag ställt kroppen på svält.

    tydligen har man mycket att bränna redan när kroppen är normalviktig. har försökt läsa på lite om fasta.

    som jag förstår det har man som 1.70 lång med en vikt på 70 kilo cirka tio kilo att bränna bort innan man tömt kroppens resurser.

    då innehåller dessa tio kilon cirka 2,5 kilo protein och 0,5 kilo kolhydrater. man överlever gott i 4-6 veckor utan att tillföra något.

    jag är lite längre och var rätt mycket tyngre än så.
    dessutom tillför jag kalorier varje dag så jag kan hålla på rätt länge innan kroppen är tömd på reserven.
    kanske tre till fem månader.

    • Jag är nyfiken, då jag länge funderat över detta samt oxå funderar på reductil!
      Är det du menar att kroppen klarar att hå ned i (fett) vikt (med reductil) trots att man ställer in den på svält?

      • reductil är ren skit!
        efter att du ätit det går du upp i vikt igen.
        min diet var fullkomligt livsfarlig och min läkare en idiot.
        folk dör och/eller blir galna av reductil.
        ät inte skiten!
        läs på ordentligt så du förstår vad du ger dig in på.
        varm kram och lycka till med valet!
        (välj bort reductil!)

  3. Vadå ‘fusk’???? Det är väl inte mer fusk än att äta t ex blodtryckssänkande medicin eller ta insulin som diabetiker?

  4. a, jag tycker nog att det är fusk.

    och skämmigt.
    skämmigt för att jag själv inte klarade att lura min kropp att sluta muppa sig.

    du vet ju mycket väl hur det är att leva i en hypokropp…


Kommentera

