dag 30 med reductil

skitvikten i morse -16,4 kilo
reductilvikten -13 kilo.
ska bli spännande att se vad doktorn säger i morgon förmiddag.

känner mig lite bucklig. känns som jag har en lätt influensa. ont överallt. svettas så det rinner eller fryser så jag huttrar. trött som åtta sömnsjuka. vidrig skallbank. ingen feber dock.
kan i och för sig lika gärna vara en svacka i hormonbalansen.
jag vet inte om det är hashimoto som spökar eller flunsan.
det känns likadant.

idag i stora affären pratade en man med mig. en man som såg snäll och glad och välvårdad och snygg ut.
trevligt som attan.
och han var nykter 🙂

idag är första gången i hela mitt liv som jag har lyckats snacka mig loss från en p-bot. 900 pix skulle den ha kostat.
det finns inte väldigt många parkeringsplatser i stockholm och jag stod bara 3,4 meter från ett övergångsställe så jag hade gjort fel.
men efter det förmaningstal jag fick tyckte jag att jag förtjänade att slippa boten 🙂

skulle ha mött upp någon jag hemskt gärna vill träffa. i kväll efter jobbet. men det var bara att ställa in.
i morgon är en annan dag.

Published in: on torsdag 26 februari 2009 at 7:54  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/26/dag-30-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

