får ju inte glömma….

minus femton (!) centimeter i midjan.

det här börjar bli intressant och jag känner mig väldigt glad av allt vikt-tapp.

jag ”firade” med att sno en ostbit i ur kylen.

nu mår jag illa 😦

Published in: on fredag 27 februari 2009 at 11:39  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/27/far-ju-inte-glomma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ja, synden straffar sig själv, som man säger. 🙂 Lycka till med dina 27 kilo, det är ju bara 11 kg kvar nu om jag räknade rätt. (27 – 16 = 11)

  2. Dyrt med nya kläder, förresten, hur gör du? Tokhandlar du nu små pytte-vinterkläder på realisation för att ha till hösten??? De realiserar ju både jackor och byxor överallt nu. Men skorna kommer väl ändå att vara desamma kan jag tro, även efter att de 27 kg försvunnit.

  3. Hm-hm… här är faktiskt ett argument till varför det kan vara idé att köpa sin lilla höstjacka på rea redan nu…

    http://www.dn.se/ekonomi/sa-slar-kronans-ras-mot-dig-1.810092

  4. ja du a.
    nu är det dags att lära om 🙂
    jag tog i mitt tycke en liten ostbit.
    fast nu när jag har ätit så lite under en månad så får jag lära mig att en liten bit nuförtiden betyder sockerbits-storlek 🙂

    kläder. jag får helt enkelt rota reda på gamla kläder som ligger i skåpen. de har legat där ett tag medan jag har hoppats kunna ha dem igen.
    lite skönt att komma i saker som har legat länge.

    skor har jag inte så många. brukar köpa skor när de gamla är för trötta.

    det ska bli skönt att kunna köpa kläder i alla affärer. de är mycket billigare än att köpa tjockiskläder. en tröja i en tjockisaffär kan kosta 1200 kr och efter tvätt ser plagget förfärligt ut. hos h&m köpte jag nyligen en tröja på rea för 79,50 kr och den ser fortfarande ny ut efter att ha tvättats minst tio gånger.


Kommentera

