sorgset….

har börjat äta lite.
idag åt jag exempelvis en tallrik havregrynsgöt till frukost.
ett megastort päron till lunch.
en käckeskiva med keso och kryddor på till middag.
och så reductil så klart.
av det där är jag fortfarande proppus mättus.

fast jag fortfarande äter kalorimässigt lite i matväg har viktnedgången avstannat helt.

i morgon är det undersökning och viktkoll hos läkaren igen.
det känns motigt att gå dit eftersom jag vet att jag inte har gått ned något i vikt på två veckor.

men jag kan ju inte sura för det.
för nu mår jag bra igen efter dippen av att äta alldeles för lite för länge.

så nu kan jag börja träna igen. för nu har jag kraft.
skönt.

Published in: on torsdag 12 mars 2009 at 8:35  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/12/sorgset/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

