dag 45 med reductil

var hos läkaren idag.
han blev rätt missnöjd med mig.
inte för att jag inte gått ned i vikt.
jag har gjort fel.

jag blev rätt irriterad på honom.
som vanligt sa jag inget.
det är väl klart att jag behöver näring efter att ha ätit ingenting i 40 dagar. 

fel av mig att äta ägg. kolestorol, inte bra.
gröt på morgonen. usch och fy.
tillskott, nej det behöver jag inte.
att få vadkramp utan magnesium är nys.
blä blä blä

även om jag gjort fel.
så var han glad att jag inte sabbat viktnedgången helt.
jag snittar -2,7 kilo i veckan.

vikt ned senaste 2 veckor: -1 kilo
resultat 44 dygn: -17 kilo

midjan har minskat med 24 centimeter på 44 dygn.
nästan lika långt som en skol-linjal.

idag har jag vräkt i mig mat.
om man jämför med den senaste tiden.

frukost: en tallrik gröt med proteinpulver
(kanonbra start på dagen)

lunch: sushi från råkultur
(rekommenderas, en upplevelse, önskar jag haft kameran med)

middag: tre kokta ägg med kaviar

snask: en bit grönmögelosta

undrar om det inte står en flarra leffe i kylen?
kanske ska kolla om sonen snott den eller om den står kvar.
egentligen är det inte gott med kylskåpskall öl,
men tyvärr saknar jag gammeldags källare…

Published in: on fredag 13 mars 2009 at 9:39  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/13/dag-45-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

