dag 46 med reductil

oj. har glömt att ta reductil idag.
kom på det när jag skrev rubriken.

dagens skitvikt -18,7 kilo
reductilvikten är kanske -18 kilo.

i veckan har jag lagt på mig en himla massa vatten.
stora påsar under ögonen och tjocka ögonlock.
det var länge sedan sist.
blev riktigt förvånad när jag mötte plufs i spegeln igen.

sedan igår kväll har jag sprungit på toa och tömt ut vartefter.

jag har alltså inte gått ned ett kilo i vikt sedan igår, jag har kissat ur vätska.

nu ska jag göra mig i ordning.
ska åka till min gamla ex och ha trevlig lördag.

det är så roligt att man kan vara så himla goda och nära vänner efter att man brutit upp.
det är något jag uppskattar så väldigt mycket.
det här är en man som har hjärta och skratt som sitter där det ska. 

tror nog det blir det vanliga, de tre obligatoriska:  bastu, bärs och brakmiddag.

Published in: on lördag 14 mars 2009 at 2:08  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/14/dag-46-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hihihi 🙂 när din gamla ex ser dig i ditt nya format kanske han ångrar sig !

  2. haha ja det var en bra infallsvinkel .-)

    han gillar stora kvinnor så han ser inget bra med normalvikt.
    som tur var var sarah dawn finer på tv igår 🙂


Kommentera

