dag 57 med reductil

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

dagens skitvikt -20,5 kilo!

därmed är reductilvikten -20 kilo. enligt läkaren.

jag trodde att jag var på skitvikt -3,4 kilo när jag startade på reductil men jag har ingen riktig koll. inga neskrivna siffror. om jag var där i vikt när jag började så är viktnedgången -17,1 kilo.

fast jag tänker i alla fall fira -20 kilo 🙂

nu ska jag bara lyckas komma upp i morgon bitti så jag kan dra till doktorn när han öppnar vid fem (i morgon bitti!)

skulle vilja få detta dokumenterat hos läkaren. så jag kan fira med sushi från råkultur sedan 🙂

Published in: on onsdag 25 mars 2009 at 6:22  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/25/dag-57-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hejja! Vad bra jobbat 🙂

  2. tack snälla 🙂

  3. Grattis! – schwansisch sitter på hunden, där bak.

    Och Mortons jox är ett framsteg, du får forska och fråga vidare hos fotnördarna.

    Nu är det natt, godnatt!

  4. tack för ständig support! värt en miljon 🙂


Kommentera

