dag 62 på reductil

dagens skitvikt – 20,8

inte illa med tanke på hur hungrig jag var igår och vilka mängder av vätska jag hällde i mig.

länge sedan jag åt så mycket.
åt gröt till frukost, matlåda från ica till lunch, sushi (risbollar med avokado och wasabi) till kvällssnask.

har svårt att komma igång idag.

på dagens agenda står att gå på trädgårdsmässa.

jag vill galet gärna till skansen i kväll.
men det får foten bestämma.

har tvättat två maskiner i alla fall.

ska dra igång en till.
den tar 75 minuter.

sen hoppas jag att jag klarat av att vara äten, duschad och klädd.
så att jag kan dra iväg med laddat kamerabatteri.

Published in: on lördag 28 mars 2009 at 11:03  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/28/dag-59-pa-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

