dag 65 med reductil

dagens skitvikt -21,3 kilo.

betyder det att reductilvikten är -20 kilo? mer? mindre?

jag gick och la mig nio igår kväll för att verkligen försöka ta mig upp idag.

dagens mission blir att försöka ta mig till läkaren i tid.

1. jag vill ha ett viktresultat från läkaren
2. jag vill (inte!) ha en spruta i dumfoten
3. jag vill ha min bvitaminspruta
4. jag vill ha en röntgen av min fot så vi får reda på om jag har rätt
(jag säger mortons knut, -neurom, -sjukdom)
5. jag vill att min läkare hittar en kirurg som skär ut ontet ur min fot.

mitt mål är att komma iväg till schweiz till mitten av juni.
jag vill vandra i alperna i två veckor och fota (först försöka hitta) edelweiss.
har inte tid med dumfötter då.

dessutom var det ju i år jag skulle lära mig att springa.
eller i alla fall följa med min kompis på hennes ”hasa-lufsande” som hon kallar det 🙂
sånt går skitdåligt med mina dumfötter.

därför måste dumfötterna lagas!

om schweiz spricker så vill jag i alla fall till senegal i december.
det måste väl i alla fall funka tidsmässigt ?
även om man har de mest dumma fötter?

har inte druckit välling på länge.
nu tog jag mod till mig.
hällde i lite proteinpulver.
bättre.

dags för dusch och tid att köra till hufvudstaden!

Published in: on tisdag 31 mars 2009 at 3:51  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/31/dag-65-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

