fan också

dagens reductilvikt nådde inte till -20 kilo.

dagens reductilvikt -19,7 kilo.

så det blev inget fira med sushi från råkultur.

inte heller var det något fel på min fot annat att jag använder platta dojjor.
men jag kan ju inte använda andra, eftersom jag inte får in foten i dem!

nej då.
jag ska hoppa hopprep, fast utan hopprep. då kommer jag stärka mina muskler i fötterna.
men vaff!!!!!!

så jag fick brexidol mot smärtan.
han glömde att jag redan äter brexidol.
som han skriver ut.
inte får jag höja dos heller eftersom en tablett på 20 mg är maximal dagsdos.

sen fick jag ibumetin-gel att smörja ovanpå foten.

jag blir helt vansinnig!
varför läste jag inte på receptet när jag var där?
han snackade om de här prylarna som om det var bästa stuffet.
det här har jag ju redan testat.

det funkar inte alls. bajs också!

jag måste nog bomba läkarmottagningen i morgon.

Published in: on tisdag 31 mars 2009 at 8:11  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/03/31/fan-ocksa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Även om det är första april idag så ska du inte släppa nivån du landat på. Tiden är på din sida eftersom du är tålmodig.

    Upp till kamp!

  2. Hördu, man ska skriva vikten utan decimaler. -20 kg. Seså! -19,7 avrundar till -20 kg och du har rätt att fira imorgon.

    själv har jag fått kasta alla (alla!) mina gamla skor och måste köpa på mig nya större skor. Dyrt.

    Efter det att jag fick problemet med sköldkörteln och ont i fötterna så har jag gått i gymnastiskor och kängor i mer än ett år. Nu visar det sig att jag inte kan ha en enda av mina vanliga skor, utom ett par badtofflor (de har ju ingen häl). Jag kände mig som Askungens systrar nu när jag försökte prova mina gamla skor. Några par var knappt använda, men de var små ändå. Så jag har nu köpt 5 par skor i en storlek större den gångna månaden, det blev dyrt, men man måste ju ha skor. Det blev två snyggskor och två jobbetskor och ett par promenadskor. Ingen idé att dela upp köpet heller, för skulle jag bara köpa snyggskorna, vad skulle jag då ha när jag promenerar? Och om jag bara köper promenadskorna, vad ska jag då ha till kjolen? Och till kavajbyxan? De gamla skorna lämnade jag till Emmaus. Tre kassar blev det. Fulla.

  3. jupps 🙂 har bestämt mig för 30 kilo.
    så det är bara att streta vidare 🙂

    hej hå hej hå normalvikt vill jag nå….

  4. shoppa på, shoppa på, vi har långan väg att gå…

    ja du a. jag har ingen aning om vad vi ska ha på fötterna.
    jag är storfotad av naturen och nu när högerfoten leker fot-boll så har jag inte en susning om vad jag ska stoppa fötterna i.
    skulle behöva köpa två par. ett par till vänsterfoten och två-tre storlekar större till högerfoten. sen får man kasta de dojjor som inte passar.

    hittade deerberg.se
    där har de många och stoooora skor 🙂

    jag avbokade sura fotgubben som gjort sulor åt idrottshjältar. (som om jag bryr mig. jag vill att han ska fixa MINA fötter).
    för doktorn sa att han fixar detta. jo hej.

    får nog ringa sura fotgubben igen. klinik på sofiahemmet. kanske kan vara något?


Kommentera

