fotknaset hugo

hur bra kan man vara på inbillningssjuka?
det jag tydligen lider av i mängder?

fötterna värker så det inte går att stå på dem.
det värker och domnar ända upp till knäna nu.

det sploinkar till då och då.
sån smärta så jag stönar.
fötterna domnar och tårna kroknar sig.

det måste vara nerver i kläm.

jag ger mig inte.

jag påstår att det är morton.
eller nervkläm av annat slag.

vart sjutton ska jag vända mig?
rent logiskt måste det finnas någon som kan lösa bekymret med mina fotjävlar!

Published in: on torsdag 2 april 2009 at 8:23  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/02/fotknaset-hugo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

