idag får det bli akuten

idag  får jag ägna dagen åt att sitta på akuten.
har sjukt ont i fötterna.

har inte kommit på hur jag ska komma till akuten än men det får lösa sig.

jag är inte ett dugg avis på alla som får jobba fredagen klar och sen åka hem och ta helg.
sen att det ska bli upp till 17-18 grader i helgen, vem vill vara ute hela dagarna?
 
jag älskar att sitta på akuten i  tolv timmar där det enda som finns att läsa är en broschyr om vilka de vanligaste medicinerna är.

jag är så fruktansvärt trött på min kropp som alltid strejkar.

i år påskar jag tidigt. bara lidande och självömkan.
törnekronan har jag dragit ned över öronen så det sticks ordentligt!

Published in: on fredag 3 april 2009 at 6:49  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/03/idag-far-det-bli-akuten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Gud vad tradigt det låter med din fot 😦 hoppas det blir bättre!
    Jag har inte fått några råd om hur jag ska äta av min läkare eftersom jag själv tog reda på allt om reductil, ringde bara och sa att jag ville ha det så fick jag det. Vet inte riktigt om det är bra eller dålig :/ Tack så jätte mkt för tipsen! 🙂

    Nu blev jag lite orolig när du berätta att du fick klippa av så mycket av ditt hår!
    Kom och tänka på en vecka att jag borde klippa mig för det gått ca 3 månader och håret var normal slitet. Bara en vecka senare när jag väl gick till frisören var håret riktigt risigt och hon fick klippa av flera cm! (hemskt för mig för jag försöker få långt hår). Får hålla lite koll på det. Annars har jag inte märkt något annat, men jag har bara gått på levaxin i nån månad, tar visst ganska lång tid innan nånting ”händer” i kroppen har jag hört.

    Grymt ducktig är du som gått ner så mkt!:D

    • tack snälla alexnadra!

      håret ramlade av i drivor på mig när jag åt levaxin. det bara slamsor kvar. därför fick jag kapa så mycket som 30 cm. det var egentligen mer hår jag fick kapa. kanske 10-15 cm till. men jag vet inte exakt. jag längtar tills jag får ihop så mycket hår att jag kan börja spara på längd igen 🙂
      nu kämpar jag att få det att växa ut som frisören klippt sönder.
      nu är håret bra igen. men det tog ett tag. och först efter att jag får bvitaminsprutor, T3 och bytt sort av T4.

      må gott!


Kommentera

