dagen idag

dagens skitvikt -22,1 kilo.

körde bil till hufvudstaden.

alla bokföringsprogram låg nere på jobbet så jag åkte till sjukhuset och fick gips.
från tårna till knät!!!!

brytfoten41
det vara bara att ställa bilen, hoppa till kiosken och köpa busskort.
sen ringa efter bilhämt.

brytfoten2

jag är sjukt trött i armarna efter en massa hopp mellan bussar och tunnelbanor.

brytfoten31

fötterna tokvärker.
är livrädd att höger ska gå av också.
ändå drar jag på rätt hårt med ansträngningen.

när jag kom nära hemmet drog jag till affären där jag blev puttad av arga gubben.

nackdelen med att vara snäll (dum-i-huvudet) och ha ont är att man inte kan förflytta sig snabbt.
stinkiga äcklosnuskot pratade och pratade och det gick inte att komma ur hans stinkfält.

handlade lite färdiga järpar, lite varmrökt lax, lite mjölk.

har nog förätit mig på ägg.
blir äcklad.
igår kväll sköt jag ifrån mig tallriken.

jag har idag personbästa tiden på enkelväg affären och hem.
det är en knapp kilometer hem från affären.
kanske 700-900 meter.
det tog vääääldigt lång tid idag.

brytfot1

trodde aldrig jag skulle komma hem.
tur att jag är så envis!

nu är armar och ben helt möra.
jag har blåsor i högerhanden trots att jag kryckat med handskar på.
det blir till att sova tidigt i kväll.

hur jag ska fixa duschen i morgon bitti funderar jag på i morgon bitti.

nu önskar jag mig en fet kaffe. 
och att lägga upp gipsfoten/-benet som nu är större än gipset.

Published in: on måndag 6 april 2009 at 8:48  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/06/dagen-idag-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

