förkyld + glass + australia

jättesynd om mig idag för jag är genomförkyld, har elak skallbank och missade stor brors födelsedagskaffe som brukar vara skoj.

så jag köpte en bytta glass, ipren och filmen australia.

nu har jag suttit och grinat och skrattat mig igenom australia.
vilken film! jag gillade den en miljon eller sju!
stark berättelse.
finns det dessutom en unge med tokstora ögon som kan visa känslor upphöjt till miljarder – ja då är ju jag torsk.
det finns en unge med tokstora ögon som kan visa känslor upphöjt till miljarder i australia.

det var jäkligt gott med glass.

nu ska jag kolla på play for change och låten stand by me innan john blund får ha sitt säj.

play for change är också en massa peace, love and understanding.
dessutom är grandpa elliot, en gatumusikant, min nya idol 🙂

sånt som jag gillar. world peace liksom 🙂

Published in: on tisdag 21 april 2009 at 9:35  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/21/forkyld-glass-australia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej lilla Solen!
    En förkylning brukar hålla i sig en vecka, eller hur?
    Idag kan du köpa filmen Africa och sen en kontinentfilm varje dag, bra va! När du kommer fram till Asia är du frisk igen!

    Krya på dig!

    Kram,
    Car Bil

  2. *gapskratt*

    du har bra filuriga idéer du car bil 🙂


Kommentera

