en liten glimt av hopp

idag blev jag så väldigt väldigt glad.

jag har en provanställning hos en arbetsgivare jag verkligen skulle vilja arbeta fast för.

den 12 juni går min provanställning ut.

idag fick jag besked om att jag ska gå på en microliten kurs på tre timmar den 18 maj. det vill säga tio dagar före de måste meddela mig om jag får stanna kvar eller ska ut. den microlilla kursen/informationen kostar pengar.

en liten liten glimt av hopp tändes.
vill ju så galet gärna få stanna.

Published in: on onsdag 22 april 2009 at 9:14  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/22/en-liten-glimt-av-hopp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Håller alla tummar jag har 🙂

  2. Ps. jag har flyttat,vill du veta vart så kan du väl skicka ett litet mail ds.

  3. Hoppas du får stanna då 🙂

    Jag har inte karpateltjosan, utan en ganglion som de har tagit bort, handleden är så stel nu när det läker. 🙂

  4. aj, det låter ont!

    dottern hade en cysta i handleden och hade uront. hon tröttnade på svenska läkare och letade reda på en tysk doktor, åkte till tyska landet och fick ur joxet ur handleden.

    hoppas att ditt ont läker snabbt!

    >> solen


Kommentera

