noll känsla för hur det går

har en massa måsten men har det bra.

äntligen börjar förkylningen ge sig och huvudvärken släppa.
undrar om jag skryter när jag säger att jag har huvudvärk? 🙂

om min provanställning.
det var en underbar karintjej på manpower som förmedlade mig till jobbet och jobbet till mig.
idag kom ett mail om ett uppföljningssamtal den 13 maj.
med just manpowerkarin.

det ska bli bustrevligt att träffa karin.
hon kommer att fråga om jag har skött mig.
har jag det? skött mig?
inte vet jag!
det ligger ju alltid betraktarens öga.

tänk om jag är arbetslös om sju veckor? eller alldeles snart?
läskigt!

manpowermöte den 13 maj.
minikurs i ferielön den 18 maj.
slutsats av det?
det går inte att dra en slutsats!

på jobbet är de bäst!
supertrevliga och superkompetenta människor.
ärliga också.
de säger om de gillar något eller om de inte gillar något.

nä jag får släppa det där nu!
jag har en förmåga att kunna oroa mig.

det vore onekligen bättre om jag kunde roa mig.

Published in: on torsdag 23 april 2009 at 7:32  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/23/noll-kansla-for-hur-det-gar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Lite helghäls från den här delen av landet. Men det här vädret så kan inget gå fel. Allt kommer att bli så bra så man kan bli gråtfärdig redan nu 🙂

    Och din fot kommer att bli, cykeln kommer att gå rulla många mil, din kolonilott kommer att få en massa roliga blommor och hela världen vill dig bara väl! Du rular!

    • det där är fint. tack!


Kommentera

