jämföring

tycker att jag fortfarande är lika tjock. det pöser över åt alla håll.
fast jag vet att jag gått från midjemått 124 till 86.
centimeter alltså.

är trött på att jag alltid surar.
dags för jämförelse!

idag
090425-solen090425-solen-fram
1 juni 2008
080601-solen

kejrå!  🙂
det är bättre.
även om det är en bit kvar.

(måste gilla att stå så där fånigt)

Published in: on lördag 25 april 2009 at 12:17  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/04/25/jamforing/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ja, men skulle du stanna på din nuvarande vikt är det säkert helt OK också. Slår vad om att du har ett BMI under 26 nu.

    Nu något annat, en länk som kanske kan intressera? http://www.thyroidmanager.org/Chapter9/chapter9.pdf

  2. Du är ju nästan borta ju 🙂

    Du är duktig,nej du är jätte duktig,kämpa på.
    kram på dig

  3. nä vill inte stanna på nuvarande vikt. just nu händer det inte så mycket mer med kroppen än att jag har sjukt ont i fötterna.
    till nästa sommar vill jag att de sista tio kilona ska vara väck.
    kanske orkar jag ta tag i att ta en sån där välling- och grönsakssoppekur igen. men inte just nu.
    det är så mycket runt om mig nu så jag tror inte jag orkar med att tokbanta.

    kram!

  4. tack snälla doris och ett megatack för mailet!
    blev superglad!

    kramkramkramkram!!

  5. just ja a, du gjorde mig nyfiken på mitt bmi så jag blev ju tvungen att räkna.
    buhu, inte under 26. men 26,07 🙂
    två, tre hekto kvar till bmi 26.

  6. Fantastisk skillnad! Du är ju en helt ny liten människa 🙂

    • tack tack 🙂


Kommentera

