jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dagens vikt 79,8 kilo!
mao dagens skitvikt -23,1 kilo

nytt viktrekord?
kommer inte ihåg längre!
vikten går hit och dit hela tiden.

men över tiden går vikten nedåt i alla fall.

Published in: on lördag 2 maj 2009 at 10:27  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/02/jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hur ser din meny ut?

  2. tyvärr är jag hemskt dålig på att äta rätt.

    startar dagen med en reductil plus välling med proteinpulver i. (har övergett gröten just nu) plus alla miljoner kosttillskott.

    ibland äter jag något till lunch, typ sushi, keso med frukt, en vanlig matlåda från ica, en sallad. det blir nog lunch varannan dag.

    till middag beror det på hur hungrig jag är. ibland tar jag en proteinshake, häromkvällen åt jag en jättestor bytta glass och fyra stora limpmackor, i kväll äter jag kokta ägg med anjovis och creme fraiche, en annan kväll äter jag kokt potatis, spenat och rökt fisk. det kan bli rostbiff som jag rullar ihop med creme fraiche och pepparrot plus småtomater.

    det jag lärde mig av helvetesdieten är att vi inte behöver så mycket mat som vi äter. vi klarar oss med mycket mindre. jag förespråkar dock minst ett ordentligt mål om dagen. i mitt fall frukost.

    när jag är ute och kolonilottar hela dagarna behöver jag mer mat än om jag är hemma och gör pappersarbete eller städar.

    äter jag lite en dag eller två så är jag vrålhungrig nästa dag.

    äter jag ordentligt frukost och lunch plus mellanmål typ en frukt eller något, behöver jag inget på kvällen. äter jag inget på dagen blir det fel mat och för mycket mat på kvällen.

  3. Grattis, jag ska upprepa din bragd i sommar har jag tänkt mig.

    På ”blogger” kan man slumpa fram bloggar genom att trycka på en slump-fram-knapp. Av en sådan slump hittade jag en ”kompisblogg” till dig – tyvärr kan jag inte läsa men jag ser ju, att ni delar ett alldeles särskilt intresse: http://teru2nd.blogspot.com/ 🙂

    • himmel vad jag började garva när jag följde länken.
      jag kunde inte heller läsa 🙂

    • fina växter!

    • förresten min bragd?? vad menar du? *nyfiken i en strut*

  4. En till! http://soggydaygardener.blogspot.com/

    • Thank you for visiting the blog about my garden – lucky I was able to use Google translate to read your page! Greetings from England.

  5. Pfantastich kul! En åttia. Sånt ger en bra danskick ser jag.

    Förändringsbilden du hade med i en tidigare bloggning var talande. Stor skillnad.

    Jag själv börjar fundera på att ha med en bild av mig från hösten-vintern 2006 i plånboken. Och en nytagen vid sidan av. Bara för att påminna mig själv om hur det varit och hur det är, och för att aldrig återvända till det som varit.

    Hoppas det går fint på kolonin, och att solen lyser ofta och mycket på dig. Kram från den här sidan av planeten jorden.

    • *gapskratt*

      nu är det så att jag funkar som en sexåring.
      att säga att jag väger åttio när jag bara väger något på 79! 🙂

      det gör mig så jäkla kämpaglad, jag tänker liksom: bara för att han är så himla snygg och musklo med sina 72 apkilon 🙂

      pass upp du, jag ska bannemig ta rygg på dig, passera och slutligen landa på 70.

      pilutta dig va! 🙂 🙂 🙂


Kommentera

