straffavgift

dagens vikt 79,6 kilo.
dagens skitvikt -23,3 kilo.

det där med vikt hit och dit. vad skönt att det har lugnat ned sig i mig för länge sedan. att jag inte blir neggo och less när det går bakåt.

jag har en diff på två kilo jag går upp och ner.
det beror på hur mycket vätska jag lägger på mig.
om jag flippar ur i kosten.
och så favoritämnet bajs.

med underfunktion i sköldkörteln så har jag ofta sprängsten i tarmsystemet.
smärta.
funkar inte magen blir det jäkligt jobbigt.
och en högre vikt.

sedan någon månad har jag vätska i påsar under ögonen igen. det var länge sedan senaste ödemeriet.
det sträcker lite i knäna av vätska ibland, men det är bara lite. det är inte som förut när jag hade säckar av vätska hängande där. jag såg inte skymten av knäna på flera år.

idag är det städdag i kolonilottsföreningen.
jag kan inte hjälpa till. funkar inte med mina fötter.
dessutom är det bokföring idag för det är moms på tisdag.
det kommer att bli sura miner, straff 150 kr och ett allvarligt samtal.
*suck*

nu ska jag åka och handla mozzarellaost, kyckling och ridderheims ölkorv.
plus en påse godis.

Published in: on söndag 10 maj 2009 at 10:57  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/10/straffavgift/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

