usch vilken neggogris

fy vad neggo och knäckt jag är.

dags att slåss.

har en miljon prylar att fixa, sjukt mycket papperi fram till måndag.

men nu. nu ska jag ut och lotta . på min underbara kolonilott. göra det jag älskar. skita ner mig med jord.

i tankarna ska jag ha orden från min chef i tisdags.
att de tycker om mig. att de tycker att jag gör ett bra jobb. att de ger mig fast arbete på underbara redovisningsbyrån.

kan fortfarande inte fatta att jag sedan i tisdags har fast jobb.

lycka.

Published in: on lördag 16 maj 2009 at 1:15  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/16/usch-vilken-neggogris/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. I tisdags? Det var då Lotta hade namnsdag, vetja! Dubbelt upp att fira med andra ord! Du får fira imorgon istället om du missade i tisdags… Grattis, grattis.

  2. lotta?

    ja det ska vara för att jag säger det nu när jag har kolonilott. att jag är lotta 🙂

  3. Eller lyckligt lotta’d. 🙂

  4. *skrattar*

    när jag till stor bror sa solens lott tyckte han att jag sa slott på slutet 🙂

    jag tyckte det var lite överdrivet för en redskapsbod 🙂


Kommentera

