vardagslyx

i morse låg skitvikten bra
det var mest för att jag hade så skoj igår på lotten och med underbara lottgrannen så jag glömde att äta.
dagens skitvikt -23,6 kilo.

har nog tappat av lite ödemvatten också.

idag har jag varit hungrig hela dagen.

i morse blev det två frallor med massor av ost.
till lunch en halv grillad kyckling, en mozzarellaost och två tomater
till middag två tallrikar god vaniljglass med rabarberkräm, sjukt gott!

glass med rabarberkram

Published in: on fredag 22 maj 2009 at 9:11  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/22/vardagslyx/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Mysigt. Själv har jag ägnat dagen åt att uppdatera Adobe- och Windows-produkter på min dator för att undvika virus (läste en artikel i SvD idag). Hittade en nätt liten sida som jag kan dela med mig av:

    http://www.f-secure.com/en_EMEA/security/security-center/health-check/

    Det värsta med virus och sånt är att vi privatpersoner måste ägna tid åt att hålla oss uppdaterade. Det är inte kul att rensa upp i en virus-drabbad dator.

    Jag misstänker att du, liksom jag själv, är utsedd som ”nätverksteknikern” på den egna hemdatorn.

  2. oj vad bra.
    det är så himla mycket nu bara.
    ska försöka läsa och kolla när det är lite lugnare.

    supertack för alla dina tips!


Kommentera

