bästa dagen på många år

idag är lätt den bästa dagen på många år i mitt liv.

då det finns general-mongon som läser min blogg fyra gånger varje dag (!) kan jag inte skriva mer.

med general-mongon menar jag människor som vill mig annat än gott.
människor som är annat än bra.

Published in: on söndag 24 maj 2009 at 9:26  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/24/basta-dagen-pa-manga-ar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Oj, jag läser din blogg omkring 4 ggr per dag! Ooh!

  2. Fast jag känner mig inte träffad nu sedan jag läst vidare. Allt gott! 🙂

  3. jag skulle läsa din blogg fyra gånger om dagen om du hade en 🙂

    jag tittar nog in till badgear fyra gånger per dag 🙂

    jag blir bara glad när någon tittar in till mig.

    utom när det är miffon, haha 🙂

    du tillhör verkligen inte knasskategorin, a!

    kram!


Kommentera

