bra dag idag med!

trots lite motigheter är humöret på topp.

jag väger säkert två kilo mer än i fredags. hela helgen har jag måfflat in snask och god mat och dryck.

mådde superdåligt på förmiddagen. kände vad det var frågan om så jag åkte och tog en b12-spruta så var jag snart bra igen.

jobbade länge. åkte sen och handlade en accutrimmer som jag ska sätta på laddning innan jag lägger mig. sen ska jag testköra i morgon kväll. hoppas att jag köpte kvalitutta så den funkar bra.

när pengarna var slut åkte jag till bankomaten. när transaktionen var klar och jag fått ut kortet stängde bankomathelvetet ned. innan jag fick ut pengarna.

desutom var det bannade handelsbankens bankomat.
det är hart när omöjligt att få handelsbankar att betala ut pengar när deras miffoautomater stänger ned.
been there, done that.

efter det åkte jag till kompis söt som skaffat vovve. snackade skit, skvallrade och bedömde lördagen som megalyckad. det var verkligen en jättelång supertrevlig fest.

därefter blev det kolonilotteriet, min darling.
stor bror kom förbi och bubblade lite. najs.

gick inte hem förrän det mörknat och de gallskrikande näktergalarna lagt ned vrålkören.

nu dags att hängs tvätt, sätta trimmern på laddning, polera gaddarna och leta reda på kudden.

puss!

Published in: on måndag 25 maj 2009 at 10:20  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/25/bra-dag-idag-med/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

