hypon kommer krypande

jävla sköldkörtel.
jag blir sämre och det är tungt.
humöret fortfarande på topp dock.

i säkert fem år gick jag med axlar-nacke som var en enda stor muskelknuta.
gick inte att få musklerna att slappna av och komma till ro.
vilka behandlingar som än sattes in.
allt är på väg tillbaka.
det går fort att glömma smärta och det är tungt när den kommer tillbaka.

haft en superbra dag.

jobbet som vanligt bra och skojigt.
sen till mitt favvohangout plantagen och köpte jord och stolpar.

ut till kolonilotten och provkörde trimmern en halvtimme. gick bara fint det.
vackra dotter kom och högg i så det stod härliga till.
mycket skratt och tjo och tjim blev det.
och mycket blev gjort.
kul!

när jag kom hem var den sällsynte sonen hemma.
med tatuering. snyggt!

en tallrik rabarberkräm med mjölk tillsammans och babbel och garv.

ytterligare en bra dag! tack livet!

Published in: on tisdag 26 maj 2009 at 10:35  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/05/26/hypon-kommer-krypande/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Är du säker på att det är sköldkörteln, och inte bara ”effekten” av din drastiska bantning förut? Hur vet du det?

    Oj, jag visste inte du hade en son, och jag som läst här ofta… du är allt bra hemlig (med rätta).

  2. min hypoarmbåge. vänster armbåge. den skriker hypo.

    jag var så väldigt sjuk innan jag fick hjälp. och nu kommer alla symtom vällande…..så det är inte så svårt 🙂


Kommentera

