på brygga i morse

det kommer aldrig att hända igen men idag var jag först på jobbet.

har buskul. är och konsultar i en av stockholms hamnar.

stockholms hamnar

trivs superbra med roliga och jättesnälla människor.

tog en prommis i väntan på att de morgontidiga skulle dyka upp på jobbet.

såg fina blommor

petunior
såg ett roligt företagsnamn

roligt firmanamn
en finlandsfärja drog iväg mot finland
ett besökande kryssningsfartyg kom in till stockholm.

kryssningsfartyg
hon vände och backade in till kaj

kryssningsfartyg 2
vackra underbara stockholm!

vackra stockholm
efter att ha åkt före sju hemifrån och inte kunna lämna stan före åtta på kvällen gjorde att jag var uppe i varv och behövde ta en andningspaus innan jag kom hem.

jag  sökte mig ut på landet och tittade på lite ryps. jag älskar den gula färgen.
dubbelradig ryps låter verkligen inte sexigt, men jag älskar att titta på den när den blommar 🙂

ryps i massor

svensk sommar
sen strosade jag sakta runt en favvokyrka mellan de vackra gamla gravstenarna

gravstenar

sen kunde jag åka hem och ta kväll.

natt natt

Published in: on måndag 8 juni 2009 at 9:46  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/06/08/pa-brygga-i-morse/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Här är en roligt liten aktivitet som jag tror passar dig bra, det är imorgon söndag: http://www.bergshamra.org/Aktuellt/PDF/koloni.pdf

    Trevlig helg!

  2. hade ju varit trevligt men jag hamnade någon annanstans 🙂


Kommentera

