inget nytt

här händer ingenting.

vikten som drog iväg åt fanders har stillat sig och är bara några hekto bort från normalläge nu.
jag blev så mycket sämre i hypon, hade det lite hormonstormigt.
svällde upp av vätska.

nu är det mest bvitaminbristen som är jobbig. har slarvat med att åka och ta sprutor.
vill inte åka till storstaden mitt i smällvärmen och jag glömde sprutorna när jag var inne i veckan.
kanske ska testa att kliva upp tidigt attsingen i morgon bitti?

jag åker ut till kolonilotten på dagarna och rensar ogräs i solen.
sen åker jag hem och duschar av mig all lort.

ibland ränner tanterna hos mig så jag får inget gjort, bara prat och babbel.
andra dagar – som igår – känner jag mig ensammast i hela världen.
jag är verligen eremit.

har beställt biljetter till allsången som börjar om en vecka.
först ut är sonja aldén och tomas dileva.
ska bli superkul.
sonja är underbar och jag kan inte komma på att jag sett tomas live så det ska bli buskul.

önskar att jag hade pengar nog så jag kunde köpa biljetter till jill jonsson och diggiloo också.
får se vad jag tycker jag har råd med.

den här månaden är det mina fötter som har fått kosta pengar.
känns lite halvviktigt att kunna gå.

nu ska jag leta reda på mitt hopprep och gå ut i solen.
ska testa om jag kan hoppa lite på kolonilotten.
när jag testar hopprep är det skämmigt att inse vilket dåligt flås jag har.

Published in: on söndag 28 juni 2009 at 11:43  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/06/28/inget-nytt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ska vi tävla om vem som först orkar hoppa 100 hopp utan att trampa på repet? 🙂

    Om B-vitamin. Det funkar förstås inte för dig att ha en burk Aco B-vitaminer redo att äta av, om du får ”känningar” men inte orkar/kan ta dig in till stan för en spruta? Jag har tur. Jag klarar mig bra med B-vitaminer i tablettform och behöver inte heller så mycket hypo-mediciner.

  2. haha jag klarade inte tio hopp på rad utan att trassla med repet 🙂
    det var svettigt att hoppa.
    fast kul att kunna hoppa. fötterna funkade med nya sulorna.

    jag hittade en gammal burk med behepantabletter och en burk med triobe.
    igår tog jag de sju behepan i burken och slängde i mig.
    idag tog jag åtta triobe.
    blev lite bättre.

    tror jag har taskigt upptag för jag måste äta så många för att det ska hjälpa.

    nu har jag triobe till ett par dagar till så jag måste nog in till stan och ta bvitaminsprutan.


Kommentera

