nystart reductil

jag väger 0,3 kilo mer än igår morse
reductilvikt startdag tyvärr + 0,3 kilo
(måste räkna från doktorns mätning)

det är pinsamt att erkänna men jag måste vara sann mot mig själv.
igår kväll smockade jag i mig en hel almondotårta.
med maräng och mjölkchoklad.
1600 kilokalorier.

dagens avvikelse mot ordinerad kost:
jag tänker inte avvika från mitt intag av kosttillskott som multivitaminer, kalcium, magnesium, zink samt d3vitamin som sist vid reductil ett (resultat -20 kilo, -30 cm i midjan).
jag behöver tillskotten.
sist lät jag honom övertala mig att jag inte behövde dem och det var mer än dumt! jag gick nästan i däck av det!

dessutom äter jag inte välling till frukost idag.
jag måste ladda med mer mod.
det är inte lätt för mig att närma mig en kopp välling.
inte ens min modifierade version som innehåller mer vatten och en skopa proteinpulver.
då vet jag ändå hur gott välling gör i magen.
det är verkligen som bomull i magen!
men min mage vänder sig av doften av välling.
jag äcklas.
kanske i morgon?

idag blir det en prottedrink, smak vanilla icecream.
kemikalievanilj, helt ok.
lite rutten trädstam 🙂

att doktorn vill att man ska dricka välling beror på de kokta fibrena.
de drar med sig en massa jox, som fett, ur kroppen.
säger doktorn.

nu dags för solen och en sjuhimla massa ogräs på kolonilotten!

Published in: on tisdag 30 juni 2009 at 11:49  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/06/30/nystart-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

