reductil två, dag ett

ytterligare en fantastisk dag som har gjort mig superglad.

har inte alls hållit dieten och jag har bara ätit en reductil.

kosten/intaget idag:

en reductil
en proteindrink
diverse kosttillskott
cirka 15 solvarma jordgubbar
cirka 10 stycken pyttesmå smultron
sex solvarma busgoda rädisor
en proteindrink till
en halv honungsmelon
kaffe med mjölk och massor av vatten

jag provgick mina fötter idag, gick kalas!
det sträckte lite konstigt här och där.
inte så konstigt eftersom jag har gått helt fel förut 🙂
4 742 steg, 234 förbrända kalorier, 3,55 kilometer

cyklade drygt fyra kilometer.
flåsade som en blåsbälg. sorgligt.
fick gå i två uppförsbackar.
något är knas med växlarna på cykeln.
växlarna hoppar lite som de ville.

blev tillfrågad om jag ville hänga med och bada.
klart jag ville.
hade inte vart i spadet än i år. 
superskönt att simma.
kändes i ryggen.

har fått tillbaka min ansiktsform igen.
när jag svullnade upp och blev ödemig försvann mitt ansiktes form.
tillbaka nu 🙂

allting gick bra idag.
en riktigt bra dag att leva i min kropp.

Published in: on tisdag 30 juni 2009 at 11:13  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/06/30/reductil-tva-dag-ett/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

