reductil två, dag två

reductil-två-vikt   -1,1 kilo

nu är det inte så att jag har gått ned 1,4 kilo sedan igår.
det handlar om att jag blivit av med en massa vätska ur kroppen.

igår skrev jag att jag fått tillbaka min ansiktsform och det stämmer.  det är skönt.
har dock  fortfarande vätskepåsar under ögonen.
 jag är mycket sämre i sköldkörteln nu än vad jag har varit på ett bra tag och då hör ödemen till symtomen.

jag  exploderade i vikt  häromveckan. fluffade till hela mig. säkert fyra kilo vätska.
ansiktet såg ut som en spärrballong, som om jag gick på högdos kortison.

Published in: on onsdag 1 juli 2009 at 10:00  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/01/reductil-tva-dag-tva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Tack så mycket för ditt inlägg. Det låter verkligen som att du har haft det jobbigt! Fötterna är ju så viktiga, man behöver ju röra på sig. 😦 Jag har inte känt av något med mina fötter iaf, det enda jag egentligen känner smärta av är i knäna när jag går i nedförsbackar.

    Jag läste lite längre ner om din diet, det är ju knappt någon diet! Är det meningen att du ska klara det på det? Det är ju knappt några näringsämnen i alls… och två reductil om dagen, är inte det jättemycket? Jag menar inte att låta dömmande eller så, utan jag är mest okunnig. 🙂

    Jag håller med dig om att alla är vackra, det är insidan som gör utsidan men det finns ju också det perspektivet att man måste trivas med sig själv. Framför allt för den man är men utsidan är ju faktiskt en del av en själv också.

    Hur mycket har du att tappa nu? Hur länge ska du äta reductil?

    Kram!

    • kluddade en himla massa hemma hos dig 🙂


Kommentera

