dag 4 med reductil två

dagens reductil-två-vikt -2,1 kilo
startdag 30 juni.
mål -10 kilo 31 juli
total viktnedgång reductil 2009 -22 kilo.

ännu inget spännande, för här har jag redan varit i vikt och sen gått upp igen. men det vet inte läkaren.
om jag går på min benämnning skitvikt (efter att jag fick tokspel förra sommaren på att aldrig komma ner i vikt) så ligger den jämsides med totala reductilvikten.

dagens skitvikt -22 kilo.

vad ställde jag till med igår då?
det jag inte borde ätit var en klick kalles dillkaviar. sen borde jag nog inte druckit de där två glasen vin.
men vaff!! det är ju semester 🙂

Published in: on fredag 3 juli 2009 at 7:04  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/03/dag-4-med-reductil-tva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

