bmi 25,5

kollade bmi: 25,5

min viktresa från och med oktober 2006 till och med idag


Published in: on onsdag 8 juli 2009 at 5:54  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/08/bmi-255/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLämna en kommentar

  1. Grattis! Nu behöver du inte gå ned mera, du kan med gott samvete ligga och balansera på 25,5 hela sommaren. 🙂

    • tack a, men än ger jag mig inte. 10 kg i juli är det som gäller 🙂

      i år ska jag bli normalviktig. i år ska jag lära mig springa. ska i alla fall försöka.

  2. Då är jag uppdaterad, jag har läst och läst. Var ute på Siggesta idag och upptäckte att DiLeva redan varit där, surt sa räven. Men tog en vandring genom den nya trollskogen, hoade på ugglan, klappade trollen och tog en klubba med mig innan det blev kvällsfika i Lillsved.

    En gång i tiden tillhörde detta utkanten av mina hemtrakter, men det är en evighet sedan. Det är synd att världen blivit så gammal, när jag är så ung 🙂

    Intressant med ditt återtåg vad gäller vikttämjandet. Och att foten börjar kännas bättre. Och det är bra att ha mål, en dag så tar man dom. Så är det bara.

    Hur går det med skinnet och sånt? Ska jag svara åt dig och säga; bara bra, tackar som frågar 🙂

  3. hej badgear.

    thomas di leva var en upplevelse. har tidigare bara hört honom på radio och sett honom på tv. han kan sjunga och han är mycket varm och trevlig.
    sonja sjöng ju så jag fick tårar i ögonen. vilken tjej!
    i morgon är det daniel lindström och nanne grönvall. det blir finemang det 🙂

    jäpp, efter sista benknotebrytet i foten kastade jag tappade sugar lite här och där runt mig och tyckte rätt synd om mig själv.
    fast missbrukarna ju sagt till mig att man kan få tycka synd om sig själv en kvart. man får ställa klockan. när kvarten har gått ska man ta och göra något annat, något bättre. men det är inte alltid lätt att lyssna på de kloka.

    men nu är de tappade sugarna uppplockade. fötterna fungerar igen. så nu kan jag sakta komma tillbaka och köra med min gång igen. det kommer att ta tid bara. för jag har inte kunnat gå på så länge. pressar jag på blir min dumma kropp sjuk igen. vill inte backa igen nu 🙂

  4. just ja. skinnet.
    nä det ser inte roligt ut alls.
    jag får väl ta en sån där hemsk bild som sist. när jag väl gått ned mina tio kilon.
    det tog emot att publicera sist och det kommer att bli lika rejält jobbigt denna gång 🙂

    det går ju sakta ihop och blir lite bättre hela tiden. men det tar ju sån tid och jag vet inte om det kommer att bli helt bra. nu ställer jag till det igen med snabb viktminskning.

    vem vet.
    fötterna funkar ju nu.
    om jag kommer ut i spåret och rör mina ben och bål så kanske det kommer att hända något positivt med eländet?


Kommentera

