reductil dag 9

är tillbaka i arbete och har kört igång i full fart.
många timmar har det redan varit men det är bara skoj.

tänkte bara titta in för en liten viktrapport
reductilvikt -3,5 kilo
start 30 juni
mål 31 juli -10 kilo

tycker inte att jag är förtjänt av 3,5 kilos viktnedgång på åtta dygn för jag har stoppat i mig allt möjligt skit som tre påsar bullar och jag vet inte vad allt för bråte.

eftersom jag äntligen kan gå igen så står och går jag mycket och har långa dagar. är i farten. kanske är därför jag har fått en sån viktnedgång?

i måndags konsultade jag långdag på en av stockholms kajer. sen drog jag ut till siggesta loge på värmdö och kollade på gabriel forss, thomas di leva och sonja aldén. det var superbra! sen drog jag vidare på nya äventyr.

igår jobbade jag tolv timmar på kontoret på gärdet.

idag blir det nog tolvtimmarsjobb på en av stockholms kajer.

dessutom har jag jobb här hemma denna vecka.

är nog värd att gå hem klockan tidigt på fredag eftermiddag?

Published in: on onsdag 8 juli 2009 at 5:38  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/08/reductil-dag-9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

