reductil dag 15

jag viktsurar för min kropp är dum

fast jag är superduktig med strikt kost….eller frånvaro av kost, beroende på hur man ser det….vill kroppen inte släppa vikt.

tvärtom lägger jag på mig vätska och kinderna är pluffsiga och och jag känner mig uppsvälld fast inte av mat.

acnen har slagit ner i ansiktet igen så jag ser ut som en ordinär fet tonårshy hela jag.
dags att börja äta b5 (anti-acnevitaminen) så jag blir av med eländet? nä, orkar inte med fler piller!

denna gång har jag inte dragit iväg så många kilon som för några veckor sedan.
det handlar om ett-två-tre kilo.
vet inte hur mycket.

reductilvikten ligger idag på -4,1 kilo.
start 30 juni 2009
mål -10 kilo 31 juli 2009
det målet lär ju spricka.

idag är jag riktigt grinig.
helt aptrött på min kropp som alltid strejkar.
som inte alls samarbetar i mina kroppsprojekt.

jag vill i mitt huvud kunna bestämma vad jag ska göra med min kropp.
så funkar inte min kropp.
allt beror på en liten ful körtel långt ned på halsen som i normalläga väger max 20 gram.
den kallas för sköldkörtel.
min är trasig.
en 20-gramspryl som är trasig gör hela kroppen trasig.
är inte det tvärskumt?

tror nog att min surhet beror på att jag är hemskt trött. har sovit för lite och arbetat alldeles för mycket.

i helgen gick jag ut och drack fyra glas vin.
på det blev jag heltrött i hela mössan.
konstigt. verkligen.
för lite sömn.
har bara ätit proteinshaker i flera dagar och så dricker jag fyra glas vin.
jag beter mig som en fjortis   😦

Published in: on onsdag 15 juli 2009 at 5:35  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/15/reductil-dag-15/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Du dricker för mycket vin!

    • tyvärr har du fel *skrattar*

      jag har jobbat för mycket, sovit och tränat för lite.
      kroppen orkar inte hjälpa mig om jag inte hjälper kroppen.

      det vore bättre om jag sov sju timmar varje natt, jobbade bara åtta timmar om dagen, var ute och gick två timmar varje kväll.
      då skulle kroppen vilja samarbeta med mig 🙂


Kommentera

