jag vill också göra något sånt här!

gå långt, cykla långt, springa långt.
jag vill också.

det låter helt fantastiskt allt folk gör. de bara liksom gör.
som de här:
http://vicyklar.wordpress.com/
stockholm – mont blanc

nu måste jag vinna pengar så jag kan ta ledigt ett år.
jag kan ta myrsteg.
cykla i slow motion.
vad som helst.

ska nog skaffa en kompis först.

Published in: on måndag 20 juli 2009 at 9:54  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/20/jag-vill-ocksa-gora-nagot-sant-har/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

