smart……verkligt smart

jag jobbar för mycket
slarvar med maten

efter elva timmars jobb, en proteinshake och en banan:

idag stannade jag på mc donalds på hemvägen och köpte 2 cheeseburgare plus en mcflurry marängswiss.

950 kilokalorier
(kollade just på deras hemsida på kaloriräknaren)

jag är verkligt smart.

<< plats för gratulationer >>

Published in: on tisdag 21 juli 2009 at 7:59  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/21/smart-verkligt-smart/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLämna en kommentar

  1. Äsch, det är bara att bryta ihop och gå vidare!
    950 kcal motsvarar bara som allra värst c:a 115 gram kroppsfett, så en gång är ingen gång…

    • det var snällt skrivet av dig, fetsmart!

      hm…brukade vara inne och läsa en hel del hos dig en lång period. det har jag glömt bort.får kanske ta upp det igen…

  2. Du är välkommen! 😉

    • gick in och hälsade på dig på en gång. och började garva direkt. sköna smashar och soft humor!

  3. 950 kilo med kalorier, ojoj, du måste du väga precis över fyrsiffrigt i detta nu. Svettigt.

  4. *gapskratt*

    är det möjligt?

    måste vara världsrekord 🙂

  5. Hehe… man känner igen sig lite grann i alla fall. Det där med att man inte får slarva med maten. Slarvar man händer direkt sådana där saker och medan blodsockret sjunker försvinner också omdömet.

  6. haha, ja så dumt.

    jag ville köra en kur i juli men har misslyckats totalt för det funkar inte för mig när arbetsdagarna blir så väldigt långa.

    så jag är på min viktminskning i år 23-24 kilo. det är det hela 😦


Kommentera

