vilket jäkla drag!

var på björn skifs i kväll. och brandur. en kille från färöarna.

tror att brandur är ett geni. han kommer nog att gå långt.

men vilket drag det blev när björn kom.

det var folk där som var över 6000 år gamla. till och med de hoppade och skrek och klappade händer. yngsta var bebis.

det var sånt drag så läktaren svajade så jag blev lite orolig ett tag. men sen struntade jag i det och tjoade vidare.

det var det bästa jag hört på länge.

vid michelangelo trodde jag trumhinnorna skulle ge sig =)

åh vad bra. så sanslöst bra!!!

och då har jag inte ens fått med gabriel, alla otroligt bra musiker eller körtjejerna.

ja jädrans, nu kommer jag att sova gott med ett stort flin i nian.

kraaaaaaaaaaamm!

Published in: on måndag 27 juli 2009 at 10:14  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/27/vilket-jakla-drag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ha! Jag var också i Siggestagård, igårkväll.

    • fy hulingen vad du retas nu! *skrattar*

      hade varit skoj att säga hej

  2. Hej! 🙂 då var det sagt.

    • *skrattar*

      inte så knas! öga mot öga. hej.

      liten lokal. flin. hej. klart. så liksom.

  3. 🙂 Man vet aldrig, träsktrollens stig är ett säkert kort för att hitta en buse av mitt slag.

    Annars så var det fint att du fick din B12:a. Sen är det där med foten och konstiga skoinlägg. Jag kan inte säga att jag avundas dig. Jag håller tummarna, och så är det väl bara att göra det gamla vanliga; det är bara att bryta ihop och komma igen.

    god helg önskas av träsktrollens betvingare.


Kommentera

