i´ve got dä b12 vitamins!!!!

b12vitaminer – jag älskar er!

livet har återvänt. jag har fått mitt knark.

en spruta med 1 ml b12 in i en muskel i överarmen och livet leker!

jumpforjoy

har till och med kommit ut på kolonilotten och röjt runt i flera timmar i kväll.
fick en himla massa gjort.

även fast jag ägnade en massa tid åt att käka smultron, jordgubbar, hallon och rättika. mums! 

även fast jag viftade och slog runt mig som en vettvilling eftersom halva faunan var ute efter att bitas och käka på mig.
typ mygg och annat otyg.
ont gjorde en del av betten.
och nu ser det ut som jag har löss och loppor för jag sitter och kliar mig överallt. 

är så väldigt förtjust i floran.
har inte lika översvallande känslor för faunan.

Published in: on onsdag 29 juli 2009 at 10:31  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/07/29/i%c2%b4ve-got-da-bvitamins/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

