men…miffotillverkare!!!

om jag nu ska byta batteri i min stegräknare.

om jag nu har ett nytt knappbatteri.

om jag nu skruvar bort miniskruven på stegräknarens baksida.

om nu det gamla batteriet sitter fast som #¤`¤I)!!!

om petutrymmet är pyttelitet.

om jag nu inte får använda något i metall att peta loss det gamla batteriet med.

h u r  i  h e l s e f y r  s k a  j a g  d å  f å  l o s s 
b a t t e r i e t  ???


scheissdingichmagdichnicht!!

uppdatering: lyckades hitta en tandpetare av trä som var lite tjockare än de andra som höll för batteripet.

Published in: on lördag 1 augusti 2009 at 10:22  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/01/men-miffotillverkare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

