tror du exfettot är lycklig?

jäpp då tror du rätt.

jag tog tag i min rädsla att fötterna ska paja igen.  jag gick till eljusspåret och drog två varv.

6 921 steg
291 förbrukade kalorier
5,39 km

säger stegräknaren.
fast jag som kan den vägen mer än väl vet att sträckan är runt 6 km. minst 5,8 km.

det innebär att steglängden på 77 centimeter som jag ställde in inte stämmer.

eller att stegräknaren inte räknar alla steg (vilket vore dumt, för vad har man då stegräknare till?)

eller att jag bara inbillade mig att jag gick till spåret, gick två varv och sen hem igen. (vore tragiskt om det var så)

sen kunde jag inte låta bli att gå av spåret då och då och käka lite blåbär.
får inte äta dem när karin är med för alla blåbär är hundpinkade säger hon, men nu var jag ju själv 🙂

Published in: on lördag 1 augusti 2009 at 12:57  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/01/tror-du-exfettot-ar-lycklig/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

