nästan en mil

trevlig fika idag.
en god kaffe latte på waynes coffee i konserthuset.

sen en prommis jag just mätt upp på iform .se
iform.se säger 9,8 kilometer och 671 förbrukade kalorier

om jag bara kunde klara av att ta mig i kragen och gå ner det sista så kanske jag ser normal ut snart?

här är jag på min promenad.
jag står på stooora gräsmattan framför kaknästornet.

solen

jag vågade visa ett foto på mig för att jag har få läsare, för att jag skrynklar ihop hela ansiktet i solen, för att håret flyger i den enorma blåsten.

så det syns inte att det är jag 🙂

Published in: on söndag 16 augusti 2009 at 8:35  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/16/nastan-en-mil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLämna en kommentar

  1. Är det du? Vad smal du är! 🙂

  2. tack 🙂

    35 kilo borta, 6-8 more to go… 🙂

  3. Snyggt foto. Du kan i byxor bli fotomodell. Du ser redan normal ut, jag slår vad om att andra tjejer redan kollar avundsjukt på dig i träningslokalens omklädningsrum. Du kan nog nöja dig med -3 kg, max. Man undrar var fotot är taget? Det verkar i alla fall inte vara i närheten av mig, där jag bor.

  4. det är på gärdet framför kaknästornet.

    tack för komplimangen.

    jag ser inte än att det blir bättre. jag ser bara det där mjuka på magen 🙂

  5. Där står hon i gröngräset och ser oskuldsfull ut 😉

    • hoppsan kerstin!
      (gammalt lokalt uttryck)

      dags att kasta nickarna? 🙂

      ett namn minsann….hm….

      ska du byta på bloggen?
      eller har du ytterligare tillhåll?
      *kliar i google-fingrarna*

  6. Hej! Minns du mig, hittade hit igen. Jag var tussilago, sen var jag solrosen här på wordpress och nu finns jag på passagen igen.
    Jag är Jag vill sjunga dig milda sånger.

    Kika gärna in, har saknat dig faktiskt. 🙂

    Kram

  7. hej tussi!

    hm, det här är mer än en slump!

    alldeles nyligen satt jag och letade efter dig. hittade inga ledtrådar dock.
    var inne hos suss och kikade för att jag vet att ni haft kontakt länge. hittade inget där heller.

    det måste ha varit i samma veva som du började blogga igen.

    det är självklart att jag kommer ihåg dig

    🙂

  8. Vad roligt! 😀
    Hur är allt med dig?
    Har du det bra?
    Kram Milda

    • tack milda 🙂

      jo det är ok.
      har fortfarande inte alltför mycket kraft och jag ligger alltid på lite för hög belastning haha.

      kram


Kommentera

