nyhet (not)

jag är knäpp

igår åkte jag till underbart vackra lindesberg och tog en promenad.
gick in i en av mina favvobutiker i sverige.
tyvärr hade de slut på min vara men kunde skicka senare mot postförskott.

sen blev jag bjuden på middag. sånt härligt man inte ätit på evigheter som vanlig sallad med konsumdressing och nybakt varmt bröd med smör samt ett glas vatten. gott!
så gillar jag mat. enkelt och busgott 🙂

50 mil för en middag, trevligt sällskap, en prommis, besök i en favvobutik.

bra dag  🙂

Published in: on torsdag 20 augusti 2009 at 10:11  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/20/nyhet-not/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Inte alls knäppt, tvärtom. Om du är knäpp så inte är det genom resan till Lindesberg… hoppas du tog lite foton som vi kan få se sedan. 🙂


Kommentera

