usch-reklam

är hemma sjuk med feber, hemsk värk i mage, huvud, nacke och rygg.

inte är det mycket jag orkar.
ibland ställer jag mig upp och försöker diska lite, hänga lite tvätt.
det gör för ont så jag ligger mest i soffan och slökollar på tv.
å så datorn i knät så klart.

men tv-reklam.
alltså jag tycker att den urartar mer och mer.

comhem-reklamen blir jag så ledsen av att jag blir tvungen att byta kanal eller stänga av.
det sitter två kvinnor och en man som i en panel. och kvinnorna (samma kvinna?) är så hemskt otäcka med varandra.

varför?

vem är den person som skrattar åt det där?

Published in: on tisdag 25 augusti 2009 at 9:57  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/08/25/usch-reklam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Krya på dig! Jag hoppas du är på fötter snart igen, verkar som många slås omkull av just förkylning.
    Kramkram

  2. jag har också noterat att det är många som blir förkylda.
    det hostas och snyts överallt 🙂


Kommentera

